Skip to content

Tankar, kreationer och bloggar

15 januari 2010

Den här bloggen skapade jag för vansinnigt länge sedan, och jag har inte skrivit mycket alls på den. Följdaktligen tyckte jag att det var dags att skapa någonting nytt, om jag ville fortsätta blogga. Jag ville inte ha någon press på mig gällande politiska formuleringar, och valde att fokusera på mina kreativa kreationer. Bilder, texter, et cetera. Det höll dock inte alls lika länge som jag tyckte det skulle göra, och jag kom så småningom fram till att jag faktiskt redan lagt upp bilder här. Så jag kommer nu lägga upp inläggen från min andra blogg, för att sedan radera den, och hålla mig till denna.

Bloggandet har aldrig varit en stor del i mitt liv. Jag har följt bloggar idogt de senaste åren, och då och då tänkt att jag borde ta upp bloggandet mer seriöst. Idag tänker jag samma sak, och undrar hur det ska gå. En och annan tanke bör komma med i alla fall.

No comments yet

Kommentera

