Skip to content

RSS! Hjälp!

10 februari 2010
tags: , ,

Helt plötsligt har min RSS-läsare slutat fungera. Jag har ingen aning om varför. Jag använder mig av Safaris inbyggda RSS-funktion, och alla inställningar ser ut som de ska. Trots detta uppdateras inga RSS-flöden, och jag kan inte ens titta på gamla. När jag klickar på RSS-ikonen i webbläsaren eller på en specifik sida händer heller ingenting, utom att sidan börjar ladda, och inte slutar.

Har någon godhjärtad människa någon som helst aning om hur jag ska göra för att få det att fungera, och vad som kan tänkas vara felet?

No comments yet

Kommentera

