Skip to content

LO i Midgård

05 september 2010

Som aktiv i min skolas Tolkienförening gjorde jag lite reklam, baserad på LO:s kampanj mot Alliansen. Tyvärr är bilderna i dålig upplösning – det är så svårt att hitta bilder med bra upplösning som är upphovsrättsskyddade. För bra bilder i allmänhet rekommenderar jag Creative Commons. Snart kommer vi se om negative campaigning ger resultat, och vi får nya fantasynördar till vår förening!

4 kommentarer leave one →
  1. 06 september 2010 06:16

    LOL!

  2. 06 september 2010 20:08

    Ville bara säga att jag hamnade här via Magnus Betnérs sida idag och kommer nog stanna här! Dina texter är intressanta och din ton är respektingivande. Och så är Tolkienaffischerna outstanding haha!

  3. 06 september 2010 21:37

    Gud vad kul att höra! Jag är glad att du uppskattar min blogg, och att Tolkienaffischerna föll i din smak!

  4. 07 september 2010 00:31

    Åh – riktigt cool om Magnus Betnér länkar till dig!

    Det har inte ens jag lyckats med…

Kommentera

